Waarom Bohnen administratieve & fiscale diensten?

In de achterliggende jaren die wij in deze branche werkzaam zijn hebben wij de bevestiging gekregen, dat er in het bedrijfsleven ten aanzien van administratieve en fiscale diensten onverminderd behoefte is aan externe ondersteuning met een persoonlijke en gemotiveerde benadering, directe, korte communicatielijnen, duidelijk taalgebruik en een concurrerend en helder tarief, zodat de ondernemer zich in eerste instantie kan focussen op de dagelijkse bedrijfsactiviteiten.

Wij kunnen in deze behoefte voorzien en streven daarbij naar een langdurige samenwerking gebaseerd op goede afspraken, een goede bereikbaarheid en wederzijds vertrouwen.
Hierdoor zijn onze diensten steeds optimaal afgestemd op de wensen van onze klant en met onze werkwijze en ruime ervaring maakt ons dat tot een betrouwbare partner in al uw financiële en fiscale zaken.

Wilt u weten wat Bohnen administratieve & fiscale diensten voor uw bedrijf kan betekenen, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Wij zijn u graag van dienst!

Bohnen
administratieve & fiscale diensten

Jos Bohnen
Gildenlaan 32
6114 XP Susteren
k.v.k. : 140 62741
tel.: 046 – 449 48 76
email: j.bohnen@kpnplanet.nl

Administratieve diensten

•  Verwerking van uw financiële administratie intern of extern

•  Ondersteuning van de financiële administratie binnen uw bedrijf

•  Uitvoeren van specifieke administratieve opdrachten / projecten

Jaarrekening / Rapportages

•  Samenstellingsopdrachten

•  Voorbereiden (concept-)jaarrekening en second opinion

•  Overige (tussentijdse) financiële rapportages

Fiscale diensten en (overige) adviezen

•  Al uw fiscale aangiften

•  Fiscale, organisatorische en financiële advisering
voor bedrijf en particulier

•  Ondersteuning in personeelsmanagement